Wikia

FC Hoensbroek is een voetbalclub in Hoensbroek. FC Hoensbroek is de club met de meeste jeugd vergeleken met andere clubs in het dorp.

Resultaten Edit

Resultaten seizoen 2007/08 Edit

In het voetbalseizoen 2007/2008 zijn de volgende prijzen gewonnen:

  • Kampioenschap van 11 jeugdteams

Jeugd in het seizoen 2008/09 Edit

In het seizoen 2008/09 gaat FC Hoensbroek weer het nieuwe seizoen in met 25 jeugdteams, waaronder 6 e-teams, 5 d-teams en 4 c-teams.

In het begin bij het indelen van de jeugdteams ontstonden er problemen, er waren jeugdleiders te kort. FC Hoensbroek heeft een brief gestuurd naar alle jeugdspelers met daarin de Noodoproep om te zoeken naar mensen die interesse hebben om de jeugd te trainen of te leiden. Dit heeft ervoor gezorgd dat er toch nog ruim voldoende jeugdleiders zijn.

Teamkleding Edit

De teamkleuren zijn blauw-wit. FC Hoensbroek draagt een blauw shirt, een witte broek en blauwe sokken. Hierdoor ontstond de bijnaam de blauw-witte. Als uitkleuren worden er de gewoonlijke blauwe sokken en witte broek gedragen, maar met een geel shirt. De teamkleding is van het merk Masita.

Teletekst Edit

TV Limburg heeft een teletekstpagina speciaal over FC Hoensbroek (pagina 531). Hierop staan verjaardagen, nieuws, verslagen en de komende wedstrijden en evenementen.

links Edit

Extern Edit

Around Wikia's network

Random Wiki